marți, 26 aprilie 2011

Paste. Lumina. Imbulzeala

Am fost si eu de paste ca tot omu' sa iau lumina de la biserica. Ai mei au zis ca nu merg si s'au bazat pe mine ca le aduc lumina.
Am ajuns cu verisoara mea la biserica ne'am asezat pe un scaun langa toate femeile acelea de pe acolo [tin sa precizez ca am fost la tara] si verisoara mea iubita [15 ani] nu avea stare. Timp de o ora m'a frecat de pe scaun pana afara si iar pe scaun. Si tot asa pana s'a facut 23:30 cand a incput slujba. La inceput nu au fost multe persoane dar in primele 5 minute din slujba s'au adunat 100 de oameni intr'o biserica destul de mica.
Cand sa luam lumina bineinteles, toata lumea se imbulzea spre preot saracu' nu mai facea fata la cate femei sarisera pe el. Dupa ce am luat Pastele [ca s'a dat si la inceput si la sfarsit] am plecat inspre casa cu mult noroc ca nu ne'am ars parul [la mine nici mult nu mai avea o doamna].
Totusi nu inteleg de ce trebuie sa ne imbulzim si nu putem sa luam cuminti fiecare de la preot. Ca oricum slujba tine pana la 3-4 dimineata ce mai conteaza inca 2 minute consumate in care protul se plimba de la unul la altul cu lumanarile. However, cam asta e Pastele la romani.

4 comentarii:

  1. Eh de asta urasc eu sarbatoarea asta...ca in rest totul e bun si frumos..mai ales haleala...mda "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"..sau nervii!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa halealaaa e cea mai buna. Tot timpul anului astept Pastele [si Craciunul ca e si ala bun cu friptura lui:">] ca sa mananc. :x

    RăspundețiȘtergere
  3. sareau femeile pe preot :>

    RăspundețiȘtergere
  4. poi da erau toate acolo inghesuite sa vada care sare prima:))

    RăspundețiȘtergere