miercuri, 23 februarie 2011

Moment tragic...:|

Deci si prin urmare...Booon.[se vede ca fac SCPS cu Picu:-s].
Cum spuneam, deci, azi m'am intalnit cu A. Ceea ce e tragiiic because i hate her. Fosta mea coleguta, A. bineinteles se ducea spre liceu si bineinteles ca a coborat cu mine la Romana X.x . M'am intalnit cu ea la Victoriei pe peron. In prima faza nici nu am vrut sa ma vada si m'am prefacut ca nu o vad dar cum ea ma luase in vizor a trebuit sa o salut si culmea m'a pupat O.o .
Bineinteles nu si'a amintit la ce liceu sunt pentru ca pe ea nu o intereseaza altii atata timp cat este in Savaaa. I mean helloooo!!! X.x
Si era cu o colega a ei care stia jumatate din fosta noastra scoala chiar daca aia nu a fost cu noi in scoala. In plus A. se prefacea ca nu ii mai stie pe aia din fosta scoala, bineinteles doar ea e in Saaaavaaa!!!
Si cum era normal trebuia sa faca si 5 faze intr'o secunda in care sa isi bage mainile in par ca altfel ea nu ar fi fost A.
Nu s'a schimbat din clasa a opta din pacate pentru ea. Si din pacate si pentru mine a trebuit iar sa o vad asa in toata splendoarea ei de placa de surf ce e :-s.
NU MAI VREAU MOMENTE D'ASTEA TRAGICE!!!

4 comentarii:

  1. :))) Dude, really.. numai un prost nu-si poate da seama despre cine vorbesti. I mean, are initiala A si e in Saaaavaaa (sti, la faza asta imi imaginez o voca inalta de la opera), who could it be ? Adica, dude, e chiar greu. Umm, am trei variante: Alexa, Alexa si.. Alexa ? :))) Crezi ca a interesat-o vreodata unde am intrat noi cat timp ea a intrat cu MIHAAAAIIII in Saaavaaa; cam naspa de ea sa se prefaca ca nu-i mai stie p-aia din fosta scoala, tinand cont ca-s destui cinzeseni in Saaavaaa sa-ti amintesti de 56 (Octavian, Ioyo, Roxana - all de la A). And of course, cum sa se uite ea la licee vasale (scuze :D de cand l-am auzit la istorie nu-mi mai iese din cap) care nu se ridica la 9,80 sau cat are Saaavaaa. Adica, daca nu-i Saaavaaa, nu-i NIMIIIC ! Si-n plus, sa recunoastem, are tot ce-i trebuie: o scoala plina de oameni care n-au cunoscut-o in viata lor, deci poa' s-o ia de la 0, pentru ca ei nu stiu cum e ea, si pe Mihai.

    Uau :D first time cand am comentat-o pe Alexa ! Feels good.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Mda...ai dreptate...adica nimeni nu stie cum e ea de fapt...sau poate ca si acolo sunt foarte multi super'extra'mega fitosi(cu siguranta altfel nu ar mai sta cu ea). :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cata dreptate puteti sa aveti! Va felicit! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. O SUSTIN PE CIOCARLICA!
    si ca o completare,scumpa noastra fosta colega Alexa,este cea mai falsa persoana pe care o cunosc:). and watch out! mihai o prinde din urma ;)

    RăspundețiȘtergere