miercuri, 15 decembrie 2010

Schimbari...

Acum cateva zile a fost la Protv filmul "Home Alone 1/2" si acum ma uitam la poze cu Macaulay Culkin cum arata cand era mic(in film) si cum arata acm in 2010. Ia priviti:





Macaulay Culkin(1990)-Home Alone





Macaulay Culkin(2010)


E grav cum a ajuns acest copil extraordinar.

Dar nu numai el s-a schimbat. Presupun ca il mi tine minte pe Poponeata din "Harry Potter". Ei bine hai sa ii vedem poze de atunci si de acum:


Matthew Lewis in rolul lui "Neville Longbottom"
(2001)




Matthew Lewis(2010)

Hai ca parca e dragut si asa mare.:)

Daca tot am ajuns la Harry Potter sa il vedem si pe Daniel Radcliffe:


Daniel Radcliffe(2001)


Daniel Radcliffe(2010)


Mie una, imi placea mai mult cand era mic si avea fata aceea de copil. Acum arata groaznic. >:P


Eu nici macar nu stiam cum se numeste urmatorul actor: Elijah Wood. poate ca dupa nume nu il stiti dar daca va zic Frodo, The Lord of the Ring sigur va amintiti :


Elijah Wood (2001)




Elijah Wood (2010)


Parca arata bine si in 2001 dar si in 2010...:)


Si ca sa nu ii discriminez numai pe baieti o sa pun si o fata, asa de sfarsit:



Kristen Stewart (2002)



Kristen Stewart (2010)


Nu prea vroiam eu sa o pun pe Kristen Stewart, dar nici nu aveam chef sa stau sa caut alte personaje la 12 noaptea. Kristen era mai draguta cand era mica cel putin asta e parerea mea.

Sper sa va placa aceasta postare!


4 comentarii:

  1. Foarte interesant. Presupun ca exceptandu-l pe Culkin care arata ca o vezica de cal retezata, toti ceilati arata destul de bine. Sigur ca putem vorbi multa vreme despre cum erau si de ce erau mai (ne)aratosi dar in fond conteaza ca acum pot fi cunoscuti si pentru alte roluri celebre in alte filme. So... progres.:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat teo. Si iti multumesc ca stai si imi citesti blogul>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ade,dc ai pus-o pe Kristen Stewart in loc sa o pui pe Emma Watson,daca tot avem din Harry Potter?Deasemenea,de ce nu m-ai pus si p mn adik ce....?
    Anyway,interesant..

    RăspundețiȘtergere
  4. ca aia mi-a venit in minte prima...si da scz am uitat ca esti V.I.P:))
    poate o sa mai fie ocazii si o sa apari si tu;)

    RăspundețiȘtergere